Logo dla niesamowitej projektantki gier - Zuzanna prywatnie znana jako Suseł, tworząca pod szyldem marki Bianco.
W logo zdecydowałam się na połączenie elementów, które są bliskie sercu Zuzy. Widać w nim susełka, który wygląda jakby wychodził prosto z kostki do gier planszowych. To symbol łączący prywatny pseudonim projektantki z jej pasją do tworzenia gier, zarówno fabularnych, jak i komputerowych.
Symbolika jest tu kluczowa. Suseł, jako zwierzę zręczne i pomysłowe, jest idealnym odzwierciedleniem kreatywnego ducha Zuzy, a kostka do gier jest uniwersalnym znakiem miłości do gier, niezależnie od platformy.
Bianco, czyli po włosku biały. Biały kolor, kojarzący się z czystością, świeżością i oryginalnością, podkreśla innowacyjny charakter gier tworzonych przez Zuzę.
W logo zdecydowałam się na połączenie elementów, które są bliskie sercu Zuzy. Widać w nim susełka, który wygląda jakby wychodził prosto z kostki do gier planszowych. To symbol łączący prywatny pseudonim projektantki z jej pasją do tworzenia gier, zarówno fabularnych, jak i komputerowych.
Symbolika jest tu kluczowa. Suseł, jako zwierzę zręczne i pomysłowe, jest idealnym odzwierciedleniem kreatywnego ducha Zuzy, a kostka do gier jest uniwersalnym znakiem miłości do gier, niezależnie od platformy.
Bianco, czyli po włosku biały. Biały kolor, kojarzący się z czystością, świeżością i oryginalnością, podkreśla innowacyjny charakter gier tworzonych przez Zuzę.